MUNICIPIUL MEDIAŞ
portalul oficial al municipiului

Primăria Municipiului Mediaș organizează examen de promovare a personalului contractual în grade sau trepte profesionale imediat superioare

În conformitate cu prevederile art. 68-78 din H.G. nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltareacarierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Primăria Municipiului Mediaș organizează la sediul instituției din Mediaș, Piața Corneliu Coposu nr. 3, examen de promovare a personalului contractual în grade sau trepte profesionale imediat superioare pentru următoarele funcții contractuale de execuției:

  a) să aibă cel puțin 3 ani vechime în gradul profesional al funcției contractuale din care promovează;

  b) să fi obținut calificativul «foarte bine» la evaluarea performanțelor profesionale individuale cel puțin de două ori în ultimii 3 ani, în care acesta s-a aflat în activitate.

Nr. crt

Funcția contractuală

Grad/treaptă profesională deținută

Gradul imediat superior

Structura funcțională

1.

Inspector de specialitate  (S)

Gradul I

Gradul IA

Direcția Economică
Compartimentul Contabilitate

Dosarul de examen trebuie să conțină următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs ( formularul de înscriere se poate obține de la secretarul comisiei de concurs, Serviciul Resurse Umane-Salarizare, cam.11, et.3);
  2. adeverință eliberată de angajator din care să reiasă vechimea în gradul sau treapta profesională din care promovează;
  3. copii ale rapoartelor de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 3 ani în care acesta s-a aflat în activitate.

Conform Regulamentului (UE) nr.679/2016 - privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal coroborat cu art.57 din Regulamentului-cadru aprobat prin H.G. nr.1336/2022 fiecărui candidat i se va atribui un cod numeric pentru identificare la depunerea dosarului de înscriere la concurs pentru a se identifica în listele care conțin afişarea rezultatelor.

Examenul se va desfășura la sediul Primăriei Municipiului Mediaș, Piața Corneliu Coposu nr. 3, conform următorului calendar:

Termenul de depunere a dosarelor de înscriere este de 5 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv 26.11.2025-03.12.2025 ora 1500 la Serviciul Resurse Umane-Salarizare;

Selecția dosarelor de înscriere se va face în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirării

termenului de depunere a dosarelor, respectiv 04.12.2025;

Pentru funcțiile contractuale de inspector de specialitate pentru care este prevăzut un nivel de studii superioare, examenul de promovare constă în susținerea unei probe scrise pebaza bibliografiei și a tematicii.

Data probei scrisă în data de 10.12.2025 ora 0900 la sediul Primăriei Municipiului Mediaș;

Interviul se susține într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Mediaș.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afişare la sediul instituției şi pe pagina de internet www.primariamedias.ro, secțiunea Știri și Anunțuri - Locuri de muncă, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei şi conține atât punctajul obţinut, cât şi menţiunea "Admis" sau "Respins", după caz.

Candidații nemulțumiți de rezultatul obținut au posibilitatea să depună contestație în termen de 24 ore de la afișarea rezultatelor.

*Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi „Admis” la etapa precedentă.

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane – Salarizare din cadrul Primăriei Municipiului Mediaș, telefon 0269/803812, et.3, cam.11, email: personal (at) primariamedias.ro.

Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului, precum și afișarea rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat.

 

Inspector de specialitate- Compartiment Contabilitate

Bibliografia şi tematica:

1. Legea nr.82/1991 a contabilității, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

     cu tematica: Capitolul II  - Organizarea și conducerea contabilității; Capitolul III  - Registrele de contabilitate; Capitolul IV - Situații financiare.

2.Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;

cu tematica : Capitolul II  - Principii, reguli și responsabilități; Capitolul III - Procesul bugetar;

 Capitolul V - Finanțarea instituțiilor publice.

3.Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările  şi completările ulterioare;

     cu tematica: Capitolul II -  Aprobarea, Depunerea și Componența Situațiilor Financiare;
                           Capitolul III - Prevederi Referitoare la Elementele de Bilanț; Capitolul IV - Prevederi Referitoare la Elementele din Contul de Rezultat Patrimonial.

 

Componenţa comisiei de examinare:

 - Președinte: Sarafinceanu Monica-Elena, șef serviciu gradul II,  Serviciul Buget;

- Membru: Dordea Christine Eveline, inspector, Compartimentul Contabilitate;

- Membru: Suciu Alina, consilier, Compartimentul Buget;

- Secretar:Doszpoly Dorina, inspector, Serviciul  Resurse Umane-Salarizare;

Componența comisiei de soluţionare a contestaţiilor:

- Președinte: Tătar Adriana, director executiv gradul II, Direcția Economică;

- Membru: Bleahu Ioana Mihaela, consilier, Compartimentul Buget;

- Membru: Popa Gyongyi, consilier, Compartimentul Contabilitate;

- Secretar: Duma Ofelia, inspector, Serviciul  Resurse Umane-Salarizare;     

 

Afișat în data de 26.11.2025, la sediul instituției, pe pagina de internet www.primariamedias.ro/Știri și anunțuri/Locuri de muncă