REGULAMENT ACTUALIZAT privind procedura pentru înregistrarea, evidenţa şi radierea vehiculelor pentru care există obligativitatea înregistrării, de pe raza administrativ-teritorială a municipiului Mediaș și sat aparținător Ighișu Nou
În conformitate cu dispozițiile art.7 din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată și ale Regulamentului de organizare și funcționare al Consiliului Local Mediaș,
Primarul Municipiului Mediaș aduce la cunoștință faptul că a inițiat proiectul de hotărâre privind actualizarea „Regulamentului privind procedura pentru înregistrarea, evidenţa şi radierea vehiculelor pentru care există obligativitatea înregistrării, de pe raza administrativ-teritorială a municipiului Mediaș și sat aparținător Ighișu Nou” care urmează a fi supus spre dezbatere și aprobare Consiliului Local al Municipiului Mediaș,
Persoanele fizice și juridice interesate pot depune în scris, până la data de 24.02.2025, propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, cu privire la proiectele sus-menționate, pe adresa de email primaria@primariamedias.ro sau la sediul Primărie Muncipiului Mediaș - Centrului de Informare pentru Cetățeni. Conținutul proiectului de hotărâre, precum și raportul de specialitate, însoțesc acest anunț.
Proiectul de hotărâre supus dezbaterii poate fi consultat pe site-ul municipalității - www.primariamedias.ro, la secțiunea Primăria-Știri și anunțuri-Dezbateri publice.