MUNICIPIUL MEDIAŞ
portalul oficial al municipiului

SERVICII ELECTRONICE PENTRU CETĂȚENII

 Primăria Municipiului Mediaș oferă cetățenilor posibilitatea de a accesa anumite servicii municipale online, prin intermediul unui portalul web, o platformă de depunere a documentelor online, fiind astfel reduse la minim interacțiunea directă, deplasările cetățenilor la sediul primăriei, precum și timpul petrecut la ghișee.

 În acest moment, cele mai importante servicii electronice disponibile cetățenilor sunt: cererile pentru emiterea sau prelungirea Certificatului de Urbanism; cereri pentru eliberare sau reînnoire autorizație/acord de funcționare/aviz program de funcționare activități comerciale; petiții; cerere pentru obținere certificat de Nomenclatură stradală; luarea în evidență pentru acordarea unei locuințe pentru tineri; cerere privind repartizarea unei locuințe ANL pentru tineri destinată închirierii, sau prelungirea contractelor pentru acest tip de locuințe. Serviciile electronice sunt disponibile prin accesarea portalului web  eportal.primariamedias.ro, sau direct de pe prima pagină a site-ului primăriei, www.primăriamedias.ro, secțiunea  ePortal - Portal de servicii electronice.

 Pentru accesarea serviciilor puse la dispoziție de portal, este necesară crearea unui cont de utilizator, atât de către persoanele fizice, cât și de către cele juridice. În spațiul său personal, utilizatorul va regăsi istoricul cererilor sale de servicii electronice în cadrul portalului, cu toate etapele comunicării dintre utilizator și Primărie și va putea vizualiza stadiul rezolvării fiecărei solicitări în parte. O parte dintre servicii pot fi accesate și fără deținerea unui cont de utilizator.

 Accesarea acestor servicii este posibilă în urma implementării proiectului „Resurse Integrate pentru o Dezvoltare Locală Sustenabilă”, finanțat din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020.