MUNICIPIUL MEDIAŞ
portalul oficial al municipiului

Concurs de promovare la Primaria Municipiului Mediaș

Primăria Municipiului Mediaş organizează concurs de promovare pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere vacante de şef serviciu la Serviciul Cadastru Topometrie, Administrare Terenuri Agricole şi Forestiere - Direcţia Patrimoniu din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Mediaş.

Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei Municipiului Mediaş, Piaţa Corneliu Coposu nr.3.   

Probele stabilite pentru concurs :

  • Proba scrisă se desfăşoară în data de 24.07.2019 ora 10,00;
  • Interviul  se desfăşoară în data de 29.07.2019, ora 10,00.

        Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei Municipiului Mediaş, Compartimentul Resurse Umane – Salarizare,  în  perioada 24.06.2019 – 15.07.2019.

        Dosarul de concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu:

  • formular de  înscriere anexa nr. 3 la HG.nr. 611/2008,
  • curriculum vitae, modelul comun european,
  • copia actului de identitate,
  • copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
  • copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, dupa caz;
  • copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
  • copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
  • cazierul administrativ;

Copiile de pe actele necesare se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepţia actului de identitate, care se poate transmite şi în format electronic, la adresa de e-mail : personal@primariamedias.ro

Condiţiile generale:

  • candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile  prevăzute de art.66 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare;

Condiţii specifice:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul Ştiinţe agricole sau Inginerie geodezică,
  • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
  • să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
  • să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Atribuţiile prevăzute în fişa postului pentru funcţia publică de conducere de şef serviciu la Serviciul Cadastru Topometrie, Administrare Terenuri Agricole şi Forestiere - Direcţia Patrimoniu:

  1. Răspunde și  coordonează activitatea Compartimentului Cadastru Topometrie şi a Compartimentului Administrare Terenuri Agricole și Forestiere  din cadrul Serviciului Cadastru Topometrie, Administrare Terenuri Agricole și Forestiere .
  2. Răspunde de inventarierea terenurilor cu destinaţie agricolă, cuprinse în domeniul public şi în domeniul privat al Municipiului Mediaş.
  3. Asigură relaţiile cu alte instituţii: Biroul de carte funciară - Mediaş, Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Sibiu, Administraţia Domeniilor Statului, Instituţia Prefectului  Sibiu , I.T.R.S.V - Braşov, Direcţia Silvică.
  4. Duce la îndeplinire Hotărârile Consiliului Local în ceea ce privește realizarea activităților serviciului și aplicarea legislației în domeniu .
  5. Reglementează situația juridică a imobilelor proprietate a Municipiului Mediaș, în evidențele de carte funciară.
  6. Răspunde de identificarea și actualizarea evidenței imobilelor (clădiri și terenuri) care fac parte din domeniul public și privat al Municipiului Mediaș.
  7. Răspunde de buna administrare a fondului forestier proprietate a Municipiului Mediaș.
  8. Întocmește documentațiile de reglementare juridică în vederea închirierii, concesionării sau vânzării terenurilor aflate în domeniul public sau privat al Municipiului  Mediaș și răspunde de corectitudinea lor.
  9. Coordonează și răspunde de activitatea de delimitare a teritoriului administrativ al Municipiului Mediaş şi a satului Ighişu Nou.
  10. Îndeplineşte alte sarcini trasate de Primarul Municipiului Mediaş şi ceilalţi şefi ierarhici.
  11. Are atribuţii de monitorizare, coordonare şi îndrumare pentru implementarea standardelor de control intern managerial la entităţile publice, conform Ordinului 600/2018 şi a Dispoziţiei Primarului nr.329/2013.
  12. Urmărește circuitul documentelor, răspunzând de soluționarea și arhivarea acestora.
  13. Răspunde de întocmirea referatelor pentru Consiliul Local Municipal Mediaș din sfera sa de activitate.

 Bibliografia aferentă este afişată la sediul Primăriei Municipiului Mediaş, Piaţa Corneliu Coposu nr.3 şi pe site-ul www.primariamedias.ro.

 Relaţii suplimentare se pot obţine zilnic între orele 7,00 – 15,30 de la Compartimentul Resurse Umane – Salarizare, telefon  0269/ 803812  sau pe  www.primariamedias.ro.

               BIBLIOGRAFIE

pentru concursul de promovare în funcţia publică de conducere de

şef serviciu la Serviciul Cadastru Topometrie, Administrare Terenuri Agricole şi Forestiere - Direcţia Patrimoniu din cadrul aparatului de specialitate

al Primarului Municipiului Mediaş

  • Constituţia României, actualizată;
  • Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 7/ 2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr.7/1996 a cadastrului şi a publicităţii imobiliare, republicată, actualizată;
  • Legea nr.213/1998 privind bunurile proprietate publică, actualizată;
  • Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea şi exploatarea pajiştilor permanente şi pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991.