MUNICIPIUL MEDIAŞ
portalul oficial al municipiului

Concurs de promovare la Directia de Asistenta Sociala

Direcţia de Asistenţă Socială Mediaş organizează concurs de promovare în grade / trepte profesionale imediat superioare a personalului  contractual bugetar care îndeplinesc cumulativ condiţiile de promovare.
 
Concursul se va desfăşura la sediul din str. Aleea Comandor Dimitrie Moraru nr. 11  astfel :
Proba scrisă                în data de   15.03.2019                       ora 10,00
 
Pentru a participa la examenul de promovare în grad / trepte profesional, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
 
1. să aibă o vechime în gradul profesional a funcţiei din care promovează de cel puţin 3 ani;
2. să fi obţinut calificativul "foarte bine" la evaluarea performanţelor profesionale individuale cel puţin de două ori în ultimii 3 ani;
3. să nu fi suferit o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.
 
 Dosarul de examen va conţine:
 
1. cerere de înscriere la examen adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile fişelor de evaluare a performanţelor profesionale individuale care să ateste obţinerea calificativului ,,foarte bine” la evaluarea performanţelor profesionale pentru cel puţin 2 din ultimii 3 ani;
4. copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă eliberată de compartimentul de specialitate care să ateste vechimea de cel puţin 3 ani în gradul profesional deţinut;
5. adeverinţă eliberată de compartimentul de specialitate care să ateste faptul că nu a avut sancţiuni disciplinare neradiate în condiţiile legii.
 
Modalitatea de desfăşurare a examenului:
Examenul de promovare constă în susţinerea unei probe scrise.
Fiecare membru al comisiei de examinare propune pe baza tematicii şi a bibliografiei maximum 3 subiecte, dintre care comisia de examinare stabileşte 3 până la 9 subiecte, cu cel mult două ore înainte de ora stabilită pentru examenul de promovare.
La locul, data şi ora stabilite pentru examenul de promovare, comisia de examinare pune la dispoziţia fiecărui candidat lista subiectelor stabilite.
Fiecare candidat redactează o lucrare pe un subiect ales dintre cele stabilite de către comisia de examinare.
Durata examenului de promovare se stabileşte de comisia de examinare în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate al subiectelor stabilite, dar nu poate depăşi 3 ore.
Fiecare membru al comisiei de examinare notează lucrarea elaborată de candidat cu un punctaj maxim de 100 de puncte, pe baza următoarelor criterii:
  1. cunoştinţe teoretice necesare funcţiei evaluate;
  2. abilităţi de comunicare;
  3. capacitate de sinteză;
  4. complexitate, iniţiativă, creativitate.
Comisia de examinare stabileşte ponderea din nota finală a fiecărui criteriu.
Punctajul acordat de membrii comisiei de examinare este consemnat în borderoul de notare. Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte.Rezultatele examenului de promovare se afişează la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială , precum şi pe pagina de internet în termen de două zile lucrătoare de la data susţinerii acestuia.
Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul obţinut pot depune contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor, sub sancţiunea decăderii din acest drept.Comisia de soluţionare a contestaţiilor va reevalua lucrarea, iar rezultatele finale se afişează la sediul primăriei în două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestaţiei.  
Dosarele se depun la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Mediaş din str. Aleea Comandor Dimitrie Moraru nr. 11 până la data de 07.03.2019 ora 15.00 la Compartiment Resurse Umane.  Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Direcţiei de Asistenţă  Socială Mediaş  sau  la  telefon  0269/837764  ( resurse umane) .
 
BIBLIOGRAFIE:
1. Legea nr. 263/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea creşelor, actualizată;
2. HG nr. 1252/2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare şi funcţionare a creşelor şi a altor unităţi de educaţie timpurie antepreşcolară;
3. Ordinul nr. 1955/1995 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unităţile pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor CAP. 2( Fără tabele);
4. LEGE nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice.
5. Ordinul 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
                                                                                                         
 
DIRECTOR EXECUTIV
CONEA MIHAELA